Standpunten van de Partij voor Ouderen en Veiligheid

De Partij voor Ouderen en Veiligheid (POV) richt zich op het verbeteren van de leefbaarheid en veiligheid van uw gemeente. In de gemeente Zaanstad maakt de POV sinds 2011 deel uit van de gemeenteraad en in de gemeente Wormerland doet de POV in 2018 mee met de gemeenteraadsverkiezingen. De fracties van de Partij voor Ouderen en Veiligheid zijn zelfstandig en zijn niet gebonden aan partijdiscipline uit Den Haag.

Iedere fractie heeft haar eigen verkiezingsprogramma, gericht op uw gemeente. De fracties delen vanuit de Partij voor Ouderen en Veiligheid een aantal standpunten. Deze standpunten leest u op deze pagina.

Altijd lokaal betrokken

In de gemeenten waar de Partij voor Ouderen en Veiligheid actief is hebben wij natuurlijk een lokaal verkiezingsprogramma. U leest deze eenvoudig op de fractiepagina's voor uw gemeente.

Sinds 2010 is de Partij voor Ouderen en Veiligheid actief in de Zaanse politiek. Dit met groot succes, bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen wist de Partij voor Ouderen en Veiligheid haar zetelaantal uit te breiden van 1 zetel naar maar liefst 4 zetels. Als aandachtspunten heeft de Partij voor Ouderen en Veiligheid transparantie, veiligheid en ouderenzorg hoog in het vaandel staan.

De Partij voor Ouderen en Veiligheid is een partij die de discussie hierover met de gevestigde orde niet uit de weg gaat, en daarbij opkomt voor een ieder die werkelijk hulp behoeven.